zondag 24 december 2017

HoHoHo, Merry Christmas!


 De laatste tijd is het er alsof er een wervelwind door mijn hoofd dendert, gedachtes die als flarden door mijn hoofd spoken, zo ontzettend veel zin in de toekomst, maar zal deze toekomst worden zoals we het in gedachten hebben? Ik word er wel een beetje onrustig van


Zal het de laatste keer zijn dat we de kerstboom hier in ons knusse huisje aan de dijk hebben neergezet? Of zullen we volgend jaar weer een boompje neerzetten op hetzelfde plekje, op de oude dekenkist naast de bank?


(Overigens is dit het mooiste boompje dat we ooit gehad hebben) 


En toch gebeurt er wel wat, het voorlopig koopcontract hebben we getekend, de avond voor Sinterklaas, en we hebben inmiddels de eerste kijker gehad


Eigenlijk niets voor mij, een huis verkopen, wordt er bloednerveus van, andere mensen in je huis, die overal op letten, ik wil gewoon dat er iemand komt die er op slag verliefd op wordt, die houdt van de charme van dit oude huisje aan de dijk, waar niet alles recht toe recht aan is 


En waar met heel veel liefde gewoond is, gewoon zo'n iemand dus


We wachten het maar af, ondertussen maken we er hele fijne dagen van samen ons gezin en onze familie


En dromen we verder, hier in ons knusse huisje aan de dijk!

Fijne kerstdagen!
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten