zondag 7 januari 2018

WoonWinkelen

Ik was even vergeten hoe ontzettend leuk dit is: shoppen! Nee, natuurlijk niet voor kleding, dat gaat altijd even gauw tussendoor, en dan nog vaak via het wereldwijde web, maar lekker neuzen tussen al die mooie woonspulletjes! Ik geloof dat ik al zeker 5 jaar niet echt te winkelen ben geweest, misschien nog wel langer, maar nu kregen we zomaar een nachtje Breukelen kado van middelste kind, dusss... dacht ik... beetpakken die handel! Op de heenweg eerst langs bij Ikea (oke, daar kom ik tegenwoordig elk jaar wel een keertje met m´n man, gelukkig vind hij de kookafdeling altijd wel interessant)

Je snapt, in gedachten ben ik ons nieuwe huis al helemaal aan het inrichten! Gevaarlijk, ik weet het, want stel je toch eens voor dat het hele verhaal niet doorgaat... daar moet ik maar even niet aan denken! Maar ik vind het zo ontzettend leuk om opnieuw een soort van uitzet bij elkaar te sprokkelen, in m´n kleurtjes roze, zachtgroen en een vleugje blauw, voor de mensen die mij beetje kennen geen verrassing denk ik zo! Bij onze blauw-gele vriend kocht ik een dekbedhoes en een zachte, warme gebreide deken in een mooie oud-blauwe kleur. Na een heerlijk avondmaal en dito ontbijt reden we weer terug naar huis, maar eerst even Alkmaar in, wat is dit toch een geweldige stad! Bij de Xenos liep ik schaal en kom tegen het lijf, nu voor de helft van de prijs, ja zeg nou zelf, dat kun je toch niet laten staan!

Bij een soort van atelier-fairtrade winkel zag ik deze huisjes, ben er verzot op, op huisjes, van hout, van steen, van ijzer, echte huisjes of huisjes voor in huisjes!
 Dit is het dekbedhoes (plaatjes geleend van Ikea), in een prachtige mooie zachte tint roze
En je sluit hem met strikjes... need I say more???

Dus of dit nu in ons nieuwe huis gaat komen of anders toch een plaatsje krijgt in ons huisje aan de dijk, het maakt niet uit, ik heb gewoon genoten van even ongegeneerd shoppen! 

Afgelopen vrijdag hadden we weer kijkers en morgen komt er ook weer een stel kijken, wat dat betreft gaat het goed! En op zo´n lekkere vrije zondag is het ook grappig dat je mensen heel langzaam voor het huis langs ziet rijden en naar binnen ziet gluren, dus wie weet...

Fijne zondag allemaal!

Elly

1 opmerking:

  1. Elly geniet er maar lekker van en blijf vertrouwen - het komt goed en je droom zal zichtbaar worden

    BeantwoordenVerwijderen