woensdag 11 april 2018

Little Up-Date & Some Inspiration


Er is inmiddels een hoop gebeurd hier achter de schermen! Op 4 december tekenden wij het voorlopig koopcontract van ons nieuwe huis, zo'n 12 bezichtigingen, dito zenuwslopende poetsbeurten en weken van wachten later tekenden wij 5 april het koopcontract met onze koper! Vanmorgen is het bouwkundig rapport opgesteld en ik geloof nu dat ik met een zucht van verlichting kan zeggen... ons huis is verkocht! Oke, blijft er natuurlijk nog een financieel verhaaltje dat van beide kanten rondgebreid moet worden, maar zoals het er nu naar uitziet moet dat geen problemen opleveren. 


Natuurlijk is mijn fantasie al op hol geslagen vanaf het moment dat we een voet over de drempel zetten van ons nieuwe huis, of misschien zelfs al wel daarvoor, toen ik de foto's bekeek op Funda


Naast Splashes of Pink en Mint komt er zeker ook een tintje blauw in huis 



Een mooie zachte kleur voor in de woonkamer


Samen met veel wit en vergrijsde tinten zal het een knusse, rustige basis worden voor m'n hectische leventje


Deze plaatjes zijn mijn moodboard en geven wel mijn stijltje weer


Geloof dat jullie je wel voor kunnen stellen dat ik sta te popelen, en dan heb ik het niet over het verhuizen zelf, maar met het inrichten kan ik niet wachten!

(alle foto's van Pinterest)

Nu zijn het nog dromen, maar ik hoop dat ze gauw werkelijkheid mogen worden!

Lieve groetjes,
Elly

6 opmerkingen:

  1. Lieve Elly en gezin - wat een vreugde om dit zo te lezen en ik feliciteer jullie met deze nieuwe stappen - go go go girl - je kunt het- liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jopie van den Burg11 april 2018 om 18:30

    Wat fijn dat jullie woning verkocht is. Gefeliciteerd, en wat leuk dat je nu ook weer wat met je woonblog doet. We gaan het volgen hoor. Heel veel succes. het nieuwe huis gaat vast weer een paleisje worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd El! Zijn de jongens bijna de deur uit en komt er eindelijk een tintje blauw in huis?? (grapje natuurlijk...bij mij is niets blauws in huis te vinden). Veel geluk en als het op verhuizen aankomt dan geef je maar een gil, als het uitkomt dan komen we helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal Elly! Nee verhuizen is niet leuk en geeft veel onrust maar daarna........! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een geweldig nieuws om de dag mee te beginnen. Gefeliciteerd kanjer. Xxx2

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vet leuk en super veel succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen